Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Victoria Ekerljung - 6 februari 2010 22:56

Jo tjena, hur blev det med detta egentligen? När jag blir stor... när jag flyttar hemifrån... Japp, bägge är infriade och vad har man. Fyra orkideér, tre kaktusar och annat kul jag varken kan stava eller uttala. Två hundar, fyra katter och en pelletsbrännare som kräver dygnet runt bevakning. Jag är fast. Men jag är lycklig så strunt samma vad jag ansåga vara förhållandena till att vara komplett salig för... Eum.. Inte så länge sedan. Jojomen, livsfilosofi livssmhilofo.. si...


Over and out



ps. Ha! Jisses vad patetiskt, jag bloggar om ingenting på en lördagkväll! Glöm vad jag... Öh.. Hon, sagt, Victoria är ute och roar sig, jag som skriver nu är bara... eum... Äh, skitsamma.Puss ds


ps. Salem Al Fakir, Yesss! Ds

Presentation

Omröstning

WC Porslinssitsar:
 Mmm... Trevliga!
 Uppiggande...
 Lite kyligt....
 Obehagligt
 Undvikes!
 Ovanligt dumt påhitt...
 Ren och skär tortyr!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards